KAM manager wegenbouw, landelijk – Elburg

Introductie

Als KAM manager ben je verantwoordelijk voor het realiseren van het KAM-beleid binnen de organisatie. Daarnaast beheer je het kwaliteitsmanagementsysteem. Tevens ben je verantwoordelijk voor de aansturing je de KAM coördinatoren.

Organisatie

Organisatie- en afdelingsomschrijving:

Onze opdrachtgever is een Landelijk opererende aannemer met boven- en ondergrondse infra projecten

Functie

Functie-informatie:

  • formuleren van (wijzigings)voorstellen m.b.t. het KAM bedrijfsbeleid, kwaliteitsmanagementsystemen en eisen t.a.v. veilig-, gezondheid en milieu;
  • ontwikkelen van calamiteitenplannen en zorg dragen voor een efficiënte inrichting van de BHV-organisatie;
  • mede opstellen, implementeren en onderhouden van risico inventarisaties & evaluaties;
  • monitoren van audits, toezien op de uitvoering van kwaliteitscontroles en in- en externe audits;
  • fungeren als aanspreekpunt voor externen in geval van calamiteiten, klachten en kwaliteitsproblemen;
  • leidinggeven aan ongeval en (technisch) incidentonderzoek en onderzoekteams;
  • coördineren, bewaken en controleren van activiteiten op de afdeling in operationele en financiële zin;
  • zorgen voor efficiënte werkmethoden en procedures;
  • leidinggeven aan het team en motiveren van medewerkers;
  • beoordelen van wijzigingen in wet- en regelgeving voor het KAM-beleid van de organisatie;
  • naleven wettelijke- en bedrijfsverplichtingen en procedures op het gebied van veilig-, gezondheid en milieu en signaleren van tekortkomingen/afwijkingen.


Functie eisen

Functie-eisen:

  • minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke, leidinggevende functie;
  • kennis van ISO 9001, 14001, 27001, 55001, VCA, BRL 6000/7000;
  • kennis van kwaliteitsmanagement systemen;
  • ervaring met projecten op het gebied van infra is een must;
  • zelfstandig, klantgericht, leidinggevende capaciteiten, analytisch vermogen, flexibel, stressbestendig en daadkrachtig;
  • bereidheid tot reizen naar diverse vestigingen en projectlocaties;
  • bij voorkeur woonachtig in het midden van het land.

Aanbod

Aanbod:

  • een plezierige werkomgeving;
  • ambitieus, middelgroot bedrijf met korte communicatielijnen;
  • zelfstandigheid en vrijheid;
  • mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en cursussen;
  • doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie;
  • uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Inlichtingen

Inlichten bij:

Debbie de Boer: +31(0)108209868


Sollicitatie

Sollicteren bij:

Debbie de Boer +31(0)10 8209868

Share: